Promovare Online

PROMOVARE ONLINE

Promovarea Online este cel mai necesar lucru in acest moment, la absolut toate afacerile. Nu conteaza domeniul de activitate, nu conteaza cu ce anume te ocupi. Vrei sa ai clienti si vrei sa castigi bani? Foarte important este sa te ocupi foarte serios despre ceea ce inseamna: promovare online.

In cele ce urmeaza, te rog sa ai rabdarea necesara, fiindca voi scrie: cum se face promovare online la firme din diverse domenii de activitate. Experienta de pana acum m-a pus in fata a multe situatii, de multe ori gasind probleme de management si nu de buget sau de „aspect” a site-ului, SEO, etc.

Exista tot felul de povesti despre promovarea online si este bine sa fii atent in momentul in care incepi o colaborare cu cineva, in acest scop. La Agentia noastra de exemplu, am fost mereu sinceri cu clientii nostri si le-am oferit mereu raspunsuri clare si concrete la intrebari despre promovarea online.

Insa dupa cum v-am spus la inceput, voi incepe sa scriu despre situatii pe care le-am intalnit pana acum, insa scopul acestui articol este acela de a va demonstra ca daca eu am ajuns in topul cautarilor pe google, dupa cuvantul cheie: „promovare online”, cu siguranta voi putea face acelasi lucruru si pentru tine si afacerea ta! Si dupa cum observi, site-ul acesta este extrem de simplu, nu are nimic complicat, nu este platit si nu este „masluit”. Pur si simplu am stiut ce sa fac, sa il pozitionez in cele mai bune cautari pe google, pentru persoanele care cauta: promovare online.

Sa incepem!

Daca vei avea rabdare, o sa afli foarte multe lucruri despre diverse domenii de activitate, despre ce anume s-a facut cand a venit vorba de promovare online si despre ce situatii am rezolvat. Am firme la care in anul 2018 am reusit sa le cresc cifra de afaceri de 3 ori si asta ocupandu-ne in amanunt de ceea ce inseamna: promovarea online a afacerii.

Da! Este simplu! Daca alegi sa te promovezi online vei castiga vizibilitate, apoi clienti si implicit bani. Fiindca acesta este si scopul. Google si Facebook sunt niste afaceri GIGANT care profita de pozitia dominanta in piata si practic in acest moment esti fortat sa faci promovare online afacerii tale, ca sa castigi multi clienti. Nu este ceva usor. Ai nevoie de o strategie, de un plan bine pus la punct si de multa cafea! Uneori dureaza ani de zile ca sa ai de castigat din promovarea online. Insa nimic nu este imposibil! Crede-ma! Si tu poti fi erou pe internet!

Gata cu povestile despre promvoarea online. O sa incep sa iti spun despre firme din diverse domenii de activitate si iti voi oferi exemple concrete despre cum promovarea online a ajutat si cum a crescut profitul acestor companii.

promovare online seo

promovare online seo

1. Promovare online pentru o firma de transport

Imi aduc aminte si acum cum am intrat la ei in garaj. Era o zi calduroasa de iunie si cei 5 soferi impreuna cu patronii erau asezati la o masa si calculau banii de la ultimul transport. Pe atunci aveam 21 de ani si evident, nu inspiram incredere. Am inceput eu sa le vorbesc despre ce inseamna promovare online, despre ce inseamna sa ai site, pagina de facebook, despre cum te poti promova online pe google si depsre cum poti fi numarul 1 in domeniul transporturilor de persoane, fiind in primele cautari pe google.

Nu va puteti imagina cum se uitau la mine niste oameni de 30+ ani, cand le vorbeam despre ceea ce inseamna promovarea online. Erau atat de plictisiti incat am avut impresia ca o sa puna cainii pe mine. Dar m-au ascultat. Auzisera ei de undeva, ca atunci cand te promovezi online, o sa iti sune telefonul des.

Dupa ce le-am prezentat eu un plan destul de complicat la vremea respectiva pentru a se promova online, discutia s-a finalizat in felul urmator: „bai Costele, fa ceva si ajuta-ne. am inteles, avem nevoie de promovare online. nu ma intereseaza ce faci, nu ma pricep absolut deloc. fa ceva sa ne mearga si noua. sa avem transporturi, sa avem oameni. sa avem aici curtea plina de oameni si de bagaje. zici ca promovarea asta online ne ajuta? zi-mi cat ma costa si hai sa incepem. o sa am rabdare 4 luni de zile si apoi vedem ce facem. eventual daca imi cheltui banii aiurea, o sa te caut pe acasa. ca stiu unde stai! asa ca ai grija, sa nu ma minti cu asta de ii zici tu promovare online. o sa fiu cu ochii pe tine!”

Metodele de promovare online raman evident secrete, la fel si numele firmei, insa tot ce pot sa va spun este ca in acest moment au 2 plecari/saptamana si le-a crescut cifra de afaceri de aproximativ 8 ori in 3 ani de zile. Cu un plan de promovare online bin pus la punct si cu o munca continua.

Unul din secretele de a te promova online, este acela de a fi constant. Le spun mereu clientilor mei: decat sa bagi 500 de lei pe zi si sa dispari doua luni de zile, mai bine te promovezi online cu 20 de lei pe zi, dar din prima si pana in ultima zi a lunii si astfel esti mereu prezent si in fata clientilor, permanent.

2. Promovare online pentru o firma de rent a car

La mine toate „aventurile” din promovarea online sunt ca niste povesti. Ma imprietenesc cu clientii si le cunosc afacerile suficient de mult incat sa pot avea un cuvant de spus. Inca ma gandesc uneori daca nu cumva promovarea online poate deveni pentru mine o metoda de a investi in afacerile altor antreprenori, doar de dragul de a deveni un business angel. Ramane de vazut.

Bun. Am ajuns la fel la ei la garaj si intr-un fel a si inceput cearta. Ei m-au luat direct: am aflat noi ca importanta in promovarea online este SEO. Si daca SEO este facut corect, automat vom avea de castigat! Noi avem nevoie de SEO. SEO. SEO. SEO. Numai asta mi-au zis timp de cateva minute. Nu stiu cine le-a bagat in cap, fiindca majoritatea clientilor cand vin, sunt direct tintiti pe: SEO. Insa cine le spune asta, nu ii asculta si nu are habar absolut deloc despre dezvoltarea unei afaceri.

Prea putini clienti vin la mine pentru a-si crea doar o imagine prin intermediul promovarii online. Majoritatea vor sa-si dezvolte afacerile si sa devina nr. 1 in domeniul lor de activitate.

Continui povestea cu promovarea unei firme de rent a car, pentru ca mie imi place mult sa vorbesc si o imi pun mintea la contributie, ca sa reusesc sa scriu si o carte despre promovare online, cat de curand. Mai ales ca am extrem de multe amintiri si intamplari .

Prima luna a fost groaznica! Ma sunau in fiecare zi, de 3-4 ori si ma intrebau de ce nu merge Google Ads. De ce nu le suna telefonul, de ce nu au clienti. De ce nu se intampla lucruri, doar faceam promovare online.

Am uitat sa va zic. Ideea cu ei a fost in felul urmator. Hai sa vedem ce probleme aveti voi si cum ati facut promovare online pana acum. Si raspunsul a venit direct: nu avem probleme. Promovarea online functioneaza perfect. Doar ca „baiatul” care ne face acum, nu are timp de noi si am vrut sa gasim pe altcineva. Te rugam sa ne ajuti dar sa nu umbli la nimic.

Cam toti clientii au senzatia ca promovarea online, sau eu, Lupu, am o pastila magica, dau doua clickuri ca stiu eu pe cineva la google si gata: firma lor ajunge pe locul 1 prin promovare online.

Insa nu intelege nimeni ca de fapt este vorba despre extrem de multa munca. SEO, Google Ads, Facebook, Instagram, bannere stradale, oferte, servicii impecabile, etc. Sunt atat de multi factori pentru o promovare online de succes, incat nici nu va puteti imagina.

Ce am facut eu foarte interesant la aceasta firma de rent a car, a fost sa aduc ceva inovativ. Si sunt si la ora actuala singura firma de rent a car din Romania cu imagini in 360 de grade din masinile pe care le inchiriaza.

Am avut eu nebunia asta sa ii promovez online diferit. Si mi-a si reusit. Numele lor este prin foarte multe locuri si sunt foarte cunoscuti, in special printre romanii din strainatate, care si aleg serviciile lor.

Sunt multe de povestit. Foarte multe. Intr-un an de zile s-au intamplat asa multe situatii iar 80% dintre ele nu tineau de promovare online ci de management. Ei de exemplu (sper ca nu o sa citeasca acest articol), aveau probleme: in a scrie e-mailul, in a raspunde la telefon la timp, aveau numerele de telefon redirectionate, nu foloseau whatsapp, nu aveau idee de cum sa posteze pe facebook, instagram nici macar nu stiau ca exista si alta situatie: site-ul lor arata foarte neingrijit.

Primul pas pe care l-am facut in momentul in care m-am apucat de promovare online la aceasta firma de rent a car, a fost sa curatam site-ul. Sa-l facem sa arate ingrijit si apoi l-am trimis „la munca” pe google.

Daca va vine sa credeti, ei dadeau in fiecare zi cateva zeci de share-uri pe grupuri de facebook, asteptand sa ii contacteze cate un client. Aveau o impresie TOTAL gresita despre ceea ce inseamna promovare online si erau ferm convinsi ca fac bine.

Ca si rezultat: au triplat parcul auto. Atata pot sa va povestesc. Dar au devenit: celebri. Clientii lor stiu despre ce vorbesc.

3. Promovarea online a unei pensiuni

Colaborez de vreo 8 luni de zile cu o pensiune din provincie. Cand am mers la ei la discutie, mi-au spus ca vor promovare online (SEO) ca auzisera ei la cineva ca acesta este secretul. Si am inceput analiza aia simpla de tot ca la scoala:

a) – Aveti site?
– Aaa avem dar nu ne-am ocupat de el;

b) – Cum va promovati online voi in acest moment?
– Pai ne stie lumea. Suntem de multi ani si ne stie lumea.
– Bun bun, dar va stie lumea, de ce nu aveti clienti?
– Nu stim, concurenta. Avem dusmani. Fac ei ceva si ne fura clientii.

c) – Pe facebook ce postati?
– Punem meniul zilei si din cand in cand cate o poza.
– Atat?
– Da. Pai cine se uita pe facebook? E doar pentru distractie.

Si lista de intrebari a fost foarte lunga.

Ca si rezultate la ei, va pot spune urmatoarele lucruri:
– cand am inceput sa colaboram, aveau 20-25 de oameni la meniul zilei;
– in 2 luni de zile, datorita promovarii online, au inceput sa aiba: 80-90 de oameni la meniul zilei;

– pensiunea are doar 7 camere iar cand am inceput sa lucram, 2-3 camere erau ocupate permanent;
– in aceleasi 2 luni de zile, pensiunea a inceput sa fie ocupata complet; evident: datorita promovarii online;

Ce probleme au fost la ei:
– probleme de management: nu vorbeau frumos cu clientii, nu erau atenti la oamenii care intrau in pensiune;
– nu aveau viziune;
– nu stiau care produs vandut le aduce multi clienti;
– nu intelegeau ce trebuie sa faca ca sa castige increderea multor oameni;

In doar 2 luni de zile am reusit performanta de a le creste de 3-4 ori vanzarile. Asta datorita promovarii online.

Este destul de greu sa-i explici unui om care vrea sa cheltuie doar 100 de lei/saptamana pentru promovare online (dar sa castige 200 de milioane), ca pentru a te promova online si pentru a avea o imagine perfecta, trebuie sa te muncesti mult. Fiindca rezultatele se vor intoarce, bineinteles. De multe ori. Nici nu iti poti imagina!

Am facut 10 ani dans sportiv de performanta si am fost oarecum educat intr-un stil de militarie. Mereu imi spuneau ai mei cand eram mic: „coboram militaria din pod”.

Si se pare ca am inceput si eu sa aplic acest sistem de „educatie”, prin intermediul promovarii online, fata de clientii mei.

Va rog sa ma credeti! Ajung uneori sa educ clientii. Atat de mult este de munca daca vorbim de promovare online. La mine este ca la doctor. Vii si imi spui exact ce te doare, imi prezinti detaliile si gasim sursa durerii. Nici nu va puteti imagina cat de multe situati exista si cat de gresita este perceptia unor oameni despre promovarea online.

Va dati seama ca daca ati ajuns pana in acest punct cu povestea mea despre promovare online, am reusit sa va starnesc interesul si sa va fac sa va puneti intrebarea daca nu cumva va mint? Sau poate exagerez?

Ei bine, nu. Din acest motiv nici nu am scris un articol business. Pentru ca eu sunt Lupu! Iar afacerile sunt conduse de oameni. Iar scopul unei promovari online este acela de a ajunge la alti oameni!

Tot la pensiunea despre care vorbeam anterior, am ajuns acum sa fac si meniuri cu mancare si oferte pentru petreceri. Parca e pensiunea lu mama, ma jur. Insa asta e. Face parte din pachetul de promovare online pe care il ofer clientilor.

Dar mie imi place foarte mult ceea ce fac! Si pot sa va spun ca ma simt implinit de fiecare data cand vad un client ca are succes. Si mai mult de atat! Ma simt extrem de bine de fiecare data cand ma suna si imi spune: „Lupule, ai avut dreptate. Asta trebuia sa fac! Promovarea ta online a dat rezultate!”

Sa vedeti ce mi se spune uneori: „Lupule, te iubesc”; „Lupusorul meu frumos, te ador!”; „Lupica, sa-ti dea Dumnezeu sanatate!”;

Nici nu aveti idee! E haos! Cum imi place mie sa zic. Cuvant imprumutat tot de la un fost client, din perioada cand eram in liceu. A nu v-am zis. Eu ma ocup de promovare online de la varsta de 15 ani. Atunci am inceput sa inteleg ce inseamna internetul si ce anume trebuie sa faci ca sa devii numarul unu datorita promovarii online.

Mi-au luat multi ani ca sa ajung in punctul in care sunt acum. Cam 10. Insa sunt 10 ani plini de amintiri si povesti nemaipomenite! As putea sa vorbesc la nesfarsit despre cat de mult mi-a schimbat viata promovarea online. Insa hai sa trec la urmatorul „caz” de firma cu care eu colaborez.

promovare online facebook

promovare online facebook

4. Promovarea online a unui restaurant

In portofoliul meu, am pana acum 5 restaurante cu care am colaborat si colaborez in continuare in ceea ce inseamna promovare online. Sunt locatii premium din Bucuresti si o sa va spun despre cateva situatii ce tin tot de management si nu de cat de buna este promovarea online.

a) clientii potentiali sunt limitati:
– daca vorbim de un restaurant de cartier, trebuie sa inteleaga toata lumea ca numarul potentialilor clienti este limitat; daca oferi mancare rea pe parcursul unei perioade anume, ai toate sansele ca in perioada urmatoare, pentru termen destul de lung, daca nu remediezi problemele sa pierzi extrem de mult; din acest motiv orice proprietar de restaurant, bar, pensiune care doreste sa-si extinda afacerea, trebuie sa inteleaga ca este esential ca fiecare pas sa fie calculat: ospatarii sa fie imbracati corespunzator, mancarea sa arate bine si sa fie mereu proaspata (nu sa dai ciorba de 3 zile cum am gasit la un client ca facea acest lucru). Stiti pe Gordon Ramsay? Are el o emsiune foarte interesanta. Asa m-am simtit si eu. Am inceput sa arunc cu polonice prin bucatarie dupa patronul restaurantului. Pai cum sa dai ciorba de 3 zile, iar eu ma chinui sa iti fac promovare online si sa iti aduc cei mai buni clienti?

b) conditiile trebuie sa fie excelente:
– eu merg mereu la clientii mei; la restaurante merg la masa, ies seara, ziua, la micul dejun, etc.; ma imprietenesc cu ospatarii, cu managerii din locatie si incerc sa iau pulsul localului; fac acest lucru fiindca ma ajuta pe mine foarte mult, sa fac o promovare online corecta si bine pusa la punct;
– in toate locatiile mi s-a intamplat sa merg de cateva ori si sa gasesc probleme oribile: frig, fete de masa patate, farfurii ciobite, sapun terminat la baie, toaleta necuratata, etc.; sunt multe situatii; si de fiecare data le-am atras atentia si le-am spus: fratilor, pot sa fac eu super promovare online; pot sa fac orice este mai frumos pentru voi; daca ma taie frigul la genunchi, iar la baie conditiile sunt mizere, o sa spui ca ai cheltuit banii degeaba, ca e Lupu de vina; intelegeti voi;

c) ofera zambete si buna dispozitie:
– eu de exemplu merg la restaurant de placere; vreau sa am o stare buna si sa ma relaxez; daca vine un ospatar la mine si imi tranteste meniul pe masa, se grabeste si imi mai si vorbeste raspicat, imi vine sa ma ridic si sa plec; evident nu fac acest lucru, fiindca mie imi place sa comunic; si incep sa-i intreb de ce sunt asa, ce s-a intamplat; daca evident este un om prost si imfumurat, nu are rost; mai ales daca locatia respectiva nu imi este in portofoliu, chiar nu are rost;

Si situatiile de promovare online ale unui restaurant pot continua la nesfarsit. Chiar acum am venit de la o sedinta foto cu niste platouri cu mancare.

Am uitat sa va spun ca eu le ofer clientilor un pachet de promovare online complet: fotografii, videoclipuri, social media, administrare site, etc. Fiindca succesul trebuie sa vina din mai multe directii. Nu poti sa gasesti toti clientii doar pe google de exemplu. Mai ales ca in functie de zona si de specificul locatiei, exista foarte multe probabilitati sa nu ii iei pe clienti nici de pe instagram.

5. Promovarea online a unui medic stomatolog

De ceva timp ma ocup de imaginea pe internet a unui medic stomatolog din Bucuresti. Sincer va spun, face o treaba excelenta! De cand il am in portofoliu, am inceput sa urmaresc si alti medici si el chiar este in TOP. Este extrem de bun, de atent si face o dantura aproape perfecta!

La el situatia a fost in felul urmator: „Lupule, am o imagine buna pe internet, m-am promovat online foarte bine, ma cunoaste lumea. Am aparut si la televizor, am colaborat cu artisti, insa numarul de lucrari nu este suficient de mare. Ce ma sfatuiesti sa fac?”

Si a venit prima intrebare:

a) – Ai site?
– Aaa da, dar nu m-am mai ocupat de el de ceva timp.
– E clar, nici nu era nevoie. M-ai asteptat pe mine ca sa vin sa iti fac promovare online asa ca nu e problema.

Si va pot spune ca am rezolvat situatia lui promovand site-ul pe google. Practic, el era peste tot pe unde nu erau ceilalti medici, ca asta a si fost scopul lui. Sa fie oarecum unic. Insa nu era prezent acolo unde ii erau clientii. Am inceput sa facem promovare online pe google si a inceput sa sune si telefonul. Si evident sa vina si bani.

Acum de exemplu strategia este sa creste foarte mult si conturile de Facebook si de Instagram, insa mai important este sa optimizam costurile si sa aducem cat mai multi clienti.

Foarte important! Rolul unei Agentii de Publicitate nu este acela de a va aduce clienti! O agentie are rolul de a va „propulsa” in fata a cat mai multor clienti relevanti, la un cost cat mai mic posibil. Am vrut sa spun acest lucru fiindca sunt discutii uneori cu anumiti clienti care vor sa plateasca 100 de lei/luna promovare online si sa aiba si rezultate foarte bune.

Nu poti fara buget de promovare. Orice afacere ai avea, trebuie sa ai un minim de bun simt. Acel minim de bun simt eu l-am setat la 600 de lei. Asta inseamna 20 de lei pe zi. Probabil o sa rada unii oameni, insa: o promovare online bine facuta, cu 20 de lei pe zi poti ajunge la cateva sute de mii de oameni pe parcursul a 30 de zile, asa cum s-a intamplat in exemplul urmator.

6. Promovarea online a unei fabrici de seminee din marmura

Vorbeam mai intainte de un buget de promovare online de 20 de lei/zi. Ei bine aici am reusit de exemplu in luna decembrie, cu doar 450 de lei, sa aduc o postare la 248.000 de oameni si peste 11.000 (11 mii) de like-uri. Textul a fost bine optimizat, audienta selectat a fost potrivita si promovarea online a mers brici.

Sunt firme care probabil isi doresc, sau au ca scop „in viata” o postare cu 10.000 de like-uri. Ei bine, noua ne-a reusit in cateva zile. Si e pe bune povestea aceasta de promovare online! Va pot trimite poze daca vreti sa aflati detalii. Nu este vreun mare secret la mijloc. Doar am apasat butoanele care trebuia :)) Totul real, atentie! Oameni reali! Potentiali clienti.

Niciodata nu am fost de acord ca atunci cand vine vorba de promovare online, sa folosesc metode „fortate”. Am testa si eu de exemplu servicii de like-uri la pagini, de follow pe instagram, insa au disparut. Facebook si instagram sterg in acest moment like-urile si follower-ii sau cum se scrie, proveniti din promovari online frauduloase. Adica de la indieni si alti oameni care nu au legatura cu Romania si cu zone locale.

Cand am inceput sa colaborez cu aceasta echipa minunata, mi-au spus cu o oarecare teama, ca ei vor sa se promoveze online doar in zona judetului in care activeaza si ca nu vor sa se extinda foarte mult, deoarece nu ar putea face fata comenzilor. Lucru pe buna dreptate! Daca lor le vin 3 comenzi de seminee pe luna, automat sunt blocati. Fiindca capacitatea de productie este redusa, ei prelucreaza blocurile de marmura de la zero. Si oricata promovare online i-as face, ei ar refuza clienti.

Asta a fost un exemplu pentru cei care impun bugete de promovare firmelor partenere. Nu ai cum sa impui. Recomanzi, insa orice domeniu de activitate are limitele lui.

Nu puteam sa merg de exemplu la acesti domni si sa le spun sa se promoveze online cu 2000 de euro/luna, fiindca ar fi fost bani aruncati pe geam. Cand de fapt ei nici cu 500 de lei/luna nu fac fata.

Cand vine vorba de optimizarea cheltuielilor de promovare online pe google, facebook si instagram, eu incerc si fac tot posibilul sa optimizez cat de mult aceste cheltuieli. Imi place eficienta! As putea spune chiar ca o ador! Matematica este parte din viata mea si le spun mereu clientilor care au dubii cu privire la a se promova online: „matematica nu da gres! statisticile google si facebook spun adevarul. cu siguranta este loc si pentru tine cand vine vorba de promovare online!” mai ales daca exista multa concurenta si sunt multe site-uri promovate.

Ganditi-va doar putin! Am avut aceasta discutie de foarte multe ori. Sunt multi patroni tristi si se plang de faptul ca nu au clienti. Au deschis un magazin intr-un colt de oras (nu are importanta, dar vom vorbi de Bucuresti). Nu au spus pe nicaieri ca au facut acest lucru si asteapta sa vina clienti!

Sa presupunem ceva. Ai un magazin de biciclete, la gara de nord. Te vad zilnic aproximativ 20.000 de oameni (din care poate doar 1% potentiali clienti) care circula prin aceasta zona. Ce facem cu restul de 2.000.000 (doua milioane) de locuitori din Bucuresti? Iti spun eu ce facem! Te folosesti de promovare online pe google, facebook sau instagram si le spui si lor de faptul ca magazinul tau de biciclete este situat la gara de nord.

Dar ce facem cu alti oameni din Romania, care ar vrea sa cumpere piese pentru biciclete, insa nu stiu absolut deloc de tine? Reclama TV? Reclama in ziare? Poate da. Insa cel mai important este sa faci promovare online. Fiindca doar asa iti construiesti o baza de clienti importanta.

 

MITUL LUI SEO:
Sau cine este acest SEO? Cum se face promovare online SEO?

 

Habar nu am. Tocmai din acest motiv am si scris acest articol, cu: promovare online SEO, ca sa vad daca Google ia in considerare un text foarte original, si care depaseste concurenta din aceasta ramura. In principiu daca aceasta pagina ajunge in primele cautari pe google la cautari, despre promovare online SEO, este clar ca toate lucrurile spuse, de tipul: backlinkuri, promovare platita, Google Ads, etc. etc., specialisti peste specialisti, sunt oarecum gresite.

Eu de exemplu nu vand SEO. Si nu le ofer clientilor mei in pachet, promovare online SEO. Pentru ca pana in acest moment nu am avut rabdarea necesara de a afla ce anume trebuie facut ca sa ajungi in primele cautari.

Dar nu de, promovare online SEO, era vorba! Ci despre cum sa faci sa ajungi pe locul 1 in fata concurentei!

Sa revin la povestile de succes ale clientilor mei.

7. Promovare Pizzerie de cartier

Eram prin liceu cand am ajutat o pizzerie de cartier sa se promoveze online si offline si sa castige clienti noi! Se intampla undeva in Judetul Neamt si aceasta pizzerie era situata in apropierea unei gari. Aveam doar 17 ani cand le-am oferit idei de promovare! I-am ajutat atunci sa-si faca pliante, afise, carti de vizita si un banner stradal pentru a atrage oamenii. Si le-au crescut vanzarile in scurt timp!

La ei povestea era simpla! Si aveau si o problema de management! Locatia nu era foarte incalzita pe timp de iarna si nu aveau afisata in geam absolut nici o reclama. Pentru ei era simplu: nu avem nevoie de promovare. Cine ne vede, ne vrea.

In acel moment nu ma ocupam de: promovare online, aveam idei doar din offline si de cum sa faci sa cresti in ochii clientilor. Imi aduc aminte si acum cata pizza am mancat datorita faptului ca le faceam gratuit grafica si le ofeream sfaturi. Si nu aveti idee cu cat interes ma ascultau! Fara: SEO. Fara: buget de promovare.

 

Promovare SEO, Promovare Google. Ce sa alegi?

Eu de exemplu includ: promovarea SEO, in mai multe servicii: youtube SEO, facebook SEO, website SEO si altele. Pentru mine: Search Engine Optimisation, este cu adevarat ce se spune. Optimizez pentru motoarele de cautare, toate platformele posibile. Fiindca vei fi ales de clienti dupa gusturi diferite.

Am eu un exemplu mereu: Google este ca o piata cu tarabe. Intri in piata si mergi la taraba ce ti-a atras privirea cel mai mult, vanzatorul a strigat dupa tine, sau pur si simplu ai nevoie de ceva de acolo. Asa este si pe internet: intri pe google, cauti ceva anume si gasesti o multime de site-uri. Unele au: promovare SEO, altele au: promovare platita Google Ads, insa majoritatea au diverse descrieri si titluri interesante. Problema de decizie acum, devine un haos total pentru cei ce se ocupa de servicii de promovare. Ce anume alege potentialul client?

Pai e simplu:
– alege ce are nevoie;
– apoi alege ce il atrage;
– apoi alege ce ii trebuie;
– apoi alege ce i s-a parut lui ca este conform dorintei si trebuintei sale;

De multe ori poti sa ai cel mai frumos site: promovat SEO, sau: promovat prin Google Ads. Degeaba il ai frumos si colorat, daca potentialul client se grabeste si nu iti gaseste numarul de telefon.

Sa stiti ca este destul de dificil sa determini ce anume isi doreste un om. Credeti-ma! Exista situatii cand site-ul are afisate doua numere de telefon, whatsapp, formular de contact, etc. Si clientul cauta pagina de facebook, intra la mesaje si scrie: ce numar de telefon aveti?

Cam atat am avut de povesti despre: promovare, SEO si: firme de succes in online.

Voi mai reveni cu alte detalii in curand!

Se poate ajunge undeva in prima pagina pe google, fara sa faci promovare online platita, fara sa platesti articole extaordinare de tip SEO, fara sa cheltui bani pe ziare online, bloggeri, evenimente, petreceri, instalari de windows, etc. Este nevoie doar de: continut SEO de foarte buna calitate! Promovarea online SEO, inseamna calitate! Daca oferi calitate, primesti ceea ce meriti si anume: locul 1 pe Google.

Aceast site despre promovare este dedicat tuturor firmelor care doresc sa aiba o imagine cat mai buna pe internet, in pozitii de top. Putem crea un continut unic pentru google, interesant pentru utilizatori si totodata original! Despre asta este vorba cand vine vorba, de promovare online. De continut original! Si rabdare, ca sa apara rezultatele dorite!

Toate informatiile scrise in aceasta pagina sunt reale.

Daca iti doresti sa colaborezi cu mine pentru: promovare, sa afli ceva noutati despre, ce inseamna promovare online, SEO, facebook, instagram, youtube, contacteaza-ma:

E-mail: online@eusuntLupu.ro
Telefon: 0755 280 071

promovare online bucuresti

promovare online bucuresti